2

Blogimarkkinointi pokkasi Kultasulan!

Juhlan paikka! Blogimarkkinointi pokkasi Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton Kultasulka-palkinnon.

Kirjastamme todettiin seuraavaa:

Katleena Kortesuon ja Jarkko Kurvisen Blogimarkkinointi on tuomariston mielestä taitavasti kirjoitettu ja toimitettu. Se on selkeä ja tiivis teos, jolla on erinomainen uutuusarvo. Blogimarkkinoinnissa on uskallettu rohkeasti irrottautua kirjamaisesta pönötyksestä. Kevytkantisena teoksena sitä on helppo kantaa mukanaan. Totesipa joku tuomaristosta, että teos on formaatiltaan ihana.

 

Teos tuo konkreettisesti esille, miten blogimarkkinoinnilla voidaan saavuttaa maineen lisäksi mammonaa. Tuomariston mielestä kirja tavoittaa laajan kohderyhmän aiheen parissa aloittelevista aina kokeneempiin bloggaajiin asti.

Harvoin bisneskirjaa sanotaan ihanaksi, mutta kerta se on ensimmäinenkin! 


Lue juttu: Blogimarkkinointi pokkasi Kultasulan Markkinointi&Mainonta -lehdestä.

 

Kirjan saat kätevimmin TalentumShopista, kirjakaupoista kautta maan tai sähköisenä Akateemisesta kirjakaupasta, NetAnttilasta tai Elisa Kirjasta.

Lue miten esilukijamme kommentoivat kirjaamme tästä.


Mikä Kultasulka-kilpailu?

MTL on palkinnut toimialan parhaita kirjoituksia vuodesta 1978 lähtien. Kilpailu on kantanut nimeä Kultasulka vuodesta 1986 alkaen. Tunnustusta on jaettu niin kirjoille, esitelmille, puheille, kolumneille kuin blogeille. Kilpailun tarkoituksena on rohkaista ja kannustaa markkinointiviestinnän ammattilaisia jakamaan tietoaan ja osaamistaan.

Hyvät kirjoitukset tuovat esille markkinoinnin ja viestinnän merkityksen yritysten ja yhteisöjen kilpailukyvyn rakentamisessa sekä lisäävät alan arvostusta liiketoiminnan johdon ja vaikuttajien keskuudessa.

Kultasulan vuoden 2012 tuomariston puheenjohtajana toimi Merja Haverinen (viestintäjohtaja, Kesko Oyj). Muut tuomariston jäsenet olivat Hannu Laakso (toimitusjohtaja, mediatoimisto PMI Oy), Irmeli Salo (toimittaja, Talentum Oyj), Heikki Veijola (toimitusjohtaja, markkinointitoimisto Adsek Oy) ja Stiina Laaksonen (tiedottaja, MTL ry).

 

 

Jarkko

Jarkko Kurvinen on markkinointitoimiston vetäjä, kouluttaja ja sisältömarkkinoija. Jarkko on erikoistunut asiakaspalvelun sähköistämiseen, sisältömarkkinointiin, sosiaaliseen medioihin ja sähköiseen markkinointiin.

2 Comments

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *